Jak być zwinnym i elastycznym mimo siedzącego trybu życia. Te ćwiczenia to magia.

 Aby w jakikolwiek sposób osiągnąć zaplanowane cele, często zatracamy się w pracy, zapominając o wszystkim innym, w tym o naszym zdrowiu. Ale, jak wiadomo, zdrowie jest najważniejsze, ponieważ bez niego nic inne nie ma sensu.

Wielu uważa, że ​​utrzymanie dobrej kondycji fizycznej i dobrego samopoczucia wymaga dużego wysiłku. Wielu po prostu nie ma możliwości poświęcenia temu tyle czasu, ponieważ pracują prawie przez cały dzień.

W rzeczywistości, aby zachować zdrowie i móc normalnie funkcjonować, pracować, nie jest tak wiele potrzebne jak nam się wydaje.

Powiemy Ci, jak uchronić się przed chorobami i utrzymywać ciało w dobrej formie, bez większego wysiłku. Metoda jest dobra dla wszystkich pracoholików, którzy są zmuszeni do prowadzenia siedzącego trybu życia lub, przeciwnie, zbyt aktywnego stylu życia.

kręgosłup rozciągający się w domu

Odcinek kręgosłupa

Neurochirurg Igor Borschenko jest przekonany, że rozciąganie kręgosłupa jest uniwersalnym lekarstwem na wiele chorób. W swojej książce opisuje wiele ćwiczeń rozciągających kręgosłup, które zapobiegają nagłym skurczom mięśni.

Wybraliśmy dla Ciebie jedne z najprostszych ćwiczeń, które trwają maksymalnie 10 minut i przynoszą korzyści przez wiele lat.

Zacznij od pełnego rozluźnienia kręgosłupa. Weź stołek i połóż się na nim, aby taboret znalazł się pod klatką piersiową i górną częścią brzucha, rozluźnij ręce i nogi.

Aby w pełni przenieść ciężar ciała na stołek, umieść miękki wałek z ręcznika pod brzuchem. Dzięki temu możesz rozciągać kręgosłup piersiowy i lędźwiowy bez ryzyka przeciążenia i uszkodzenia.

rozciąganie pleców i kręgosłupaodcinek kręgosłupa za pomocą wałka

Następnie możesz przejść do rozciągania szyi. Leżąc na stołku twarzą w dół, połóż dłonie na podłodze, zwieś głowę i całkowicie rozluźnić szyję.

jak zrobić odcinek kręgosłupa w domu
jak rozciągnąć kręgosłup w domu

Po kilku minutach możesz zacząć bez zmiany pozycji zacznij prostować szyję, rozciągając jej przednie mięśnie. Na koniec warto wrócić do pierwszego punktu.

jak zrobić rozciąganie kręgosłupa

Jeśli nie będziesz mógł szybko zasnąć po męczącym dniu, skorzystaj z naszych rad!

Comments

Loading...
error: Zakaz kopiowania !!