Rozciąganie „Na długie życie i wieczne piękno”. To wystarczy, aby czuć się dobrze przez cały dzień

Aby dzień przebiegał dobrze, musisz zacząć  dzień od dobrej gimnastyki!

Jeśli chcesz uzyskać zastrzyk energii, a jednocześnie odpowiednio rozciągnąć kręgosłup, stawy, ramion i szyję, wystarczy wykonać z nami ten kompleks ćwiczeń rozciągających. Udało nam się już ocenić jego skuteczność, teraz Twoja kolej.

Jak się rozciągać

Pierwsze ćwiczenie

Podejdź jak najbliżej ściany. Oprzyj się mocno do niej piętami, biodrami, pośladkami, plecami i głową. Wyrównaj swoje ciało w linii prostej.

Teraz unieś ręce nad głowę, przyciskając je również do ściany. Weź głęboki oddech, wstrzymując oddech, zacznij się wyciągać się ku górze najpierw palcami, a następnie dłońmi, przedramionami, itd.Nie spiesz się, skoncentruj swoją uwagę na różnych grupach mięśni.

Następnie wydech i relaks, opuść dłonie. Weź kilka głębokich oddechów. Wykonaj 3-5 powtórzeń.

rozciąganie pleców

Drugie ćwiczenie

Stań prosto, wyprostuj plecy, zegnij ręce w łokciach i połóż dłonie przed sobą. Podczas wdechu unoś jedną rękę do góry, rozkładając dłoń, jakbyś coś pchał. Odwracaj głowę w stronę dłoni. Drugą rękę rozciągaj w dół. Jednocześnie rozciągnij jedną rękę w górę, a drugą w dół.

Wydychasz powietrze i powoli wracasz do pozycji wyjściowej. Teraz powtórz to samo w przeciwnym kierunku. Staraj się rozciągać się do maksimum, aby naprężyć ramiona i kręgosłup.

rozciąganie sznurka

Dwa proste ćwiczenia napełnią Twoje ciało energią, a kręgosłup będzie rozciągnięty i elastyczny. Ta prosta gimnastyka nie zajmie dużo czasu, ale po niej od razu poczujesz niesamowity przypływ siły i energii.

Wystarczy, aby czuć się dobrze przez cały dzień!

Comments

Loading...
error: Zakaz kopiowania !!