5 prostych ćwiczeń, które wykonasz w domu, a za równy miesiąc Twoja sylwetka będzie nie do poznania

Nie ma chyba kobiety, która nie marzyłaby o płaskiej sylwetce, talii osy oraz o płaskim brzuchu. Na szczęście, nie jest to wcale marzenie, które można spełnić jedynie zapisując się na siłownię.

Często wystarczy już 15 minut wykonywanych w domu ćwiczeń, regularność oraz konsekwencja. Jeśli dodamy do tego zdrową dietę, szybko przekonamy się, że nasze ciało zacznie się zmieniać.

 

#1. Pamiętaj o regularności!

Organizm nie lubi przerw, dlatego przez trzydzieści dni warto pamiętać o tym, aby poświęcić 15 minut dziennie na ten sam zestaw ćwiczeń. Pierwszym z nich niech będzie unoszenie napiętych po same końce mięśni nóg tak, aby ramiona, głowa oraz plecy przylegały do podłogi.

Po uniesieniu nóg do góry należy utrzymać pozycję przez trzy sekundy, a następnie przechylić je w lewo i w prawo. Najlepiej wykonać trzy serie takich ćwiczeń.

 

#2. Rozciąganie się jest bardzo ważne!

Kolejne ćwiczenie wymaga, aby z wyprostowanymi nogami usiąść na macie i obracać ramiona. Najpierw należy dbać o utrzymanie kąta 90 stopni, potem zaś można spróbować chwycić lewą dłonią swoją prawą stopę. Ćwiczenie należy powtórzyć po trzydzieści razy na każdą stronę.

 

#3. Do tego ćwiczenia potrzebne będzie obciążenie.

Ćwiczenie z hantlem nie jest wcale trudne. Należy trzymać go przed sobą podczas siedzenia na podłodze, warto przy tym zwrócić uwagę tak na ugięte kolana, jak i na wyprostowane plecy.

Najpierw należy przechylić się do tyłu wyciągając ramiona do przodu, potem zaś konieczne jest wykonanie obrotu w lewo i w prawo. Również to ćwiczenie należy powtórzyć trzydzieści razy.

 

#4. A teraz pora na ćwiczenie, które świetnie radzi sobie z boczkami!

To ćwiczenie wykonuje się siadając na boku i unosząc biodra. Potem należy liczyć do ośmiu lub do dziesięciu wyrzucając w tym samym czasie do góry wolne ramie. Najlepiej wykonać po 15 powtórzeń na każdą ze stron.

 

#5. Wbrew pozorom to nie jest najłatwiejsze ćwiczenie!

Ostatnie ćwiczenie z serii wymaga ułożenia się na brzuchu i uniesienia rąk oraz nóg, a potem także delikatnego uniesienia głowy. Optymalne są dwie serie z 10 powtórzeniami przy czym jedno powtórzenie niech trwa około 20 sekund.

 

Zobaczycie, że 15 minut dziennie wystarczy, by w ciągu miesiąca zobaczyć piękne efekty!

Comments

Loading...
error: Zakaz kopiowania !!