Fizjoterapeuta radzi: Wykonuj te poranne ćwiczenia 10 min dziennie i zapomnij o jakichkolwiek bólach w ciągu dnia

Poranne ćwiczenia, które sprawią, że staniesz się pełen energii na cały dzień!

Mimo natłoku obowiązków dobrze jest włączyć do pooranych przygotowań kilka prostych ćwiczeń, aby być pełnym sił, humoru i pozytywnej energii na cały dzień!

Najważniejsze jest to, że musisz je wykonywać spokojnie i leżąc w łóżku. Sama przyjemność!

Rozciąganie kręgosłupa

Weź głęboki oddech, wyciągnij ręce nad głowę i oprzyj dłonie o ścianę. Kolana powinny być proste, a palce u stóp naciągnięte. Pozostań w tej pozycji przez 5 sekund. Oddychaj.

Zrelaksuj się. Tylko 3 powtórzenia tego ćwiczenia pomogą rozciągnąć kręgosłup.

poranne ćwiczenia leżące w łóżku

Rozgrzej stawy

Leżąc na plecach, zegnij prawą nogę i połóż lewą na zgiętym kolanie prawej nogi. Chwyć prawe kolano rękami.

Oddychaj głęboko przez 5 sekund. Zamień nogi. To ćwiczenie pomoże skutecznie rozciągnąć stawy, a nawet wzmocnić mięśnie pośladkowe! Wykonaj 4–5 powtórzeń dla każdej nogi.

ćwiczenia w łóżku po przebudzeniu

Kolana do klatki piersiowej

Połóż się na plecach i przyciągnij zgięte kolana do klatki piersiowej. Wytrzymaj w tej pozycji przez 10 sekund. Wykonaj 5-6 powtórzeń.

Te ćwiczenie z łatwością pobudza ciało i umysł, zapewniając dobry początek dnia!

ćwiczenia w łóżku

Obrót

To ćwiczenie pomoże zwiększyć krążenie krwi i wzmocnić mięśnie pleców. Wyciągnij prosto jedno z ramion, zegnij kolana i rozciągnij w przeciwnym kierunku.

Łopatki powinny dotykać materaca. Pozostań w tej pozycji przez 10 sekund. Powtórz ćwiczenie w przeciwnym kierunku. Wykonaj 5-6 powtórzeń, a poczujesz się bardziej energiczny.

poranna joga w łóżku

Pochyl się do przodu.

Usiądź na łóżku i Wyciągnij nogi. Weź głęboki oddech. Podczas wydechu wyciągnij się, aby dotknąć palców stóp.

Weź ponownie głęboki oddech, zrób wydech i schyl się jeszcze głębiej.  Wykonaj 10 powtórzeń i zrelaksuj swoje ciało. Takie ćwiczenie przygotuje kręgosłup i mięśnie pleców na dzień pełen pracy.

Te ćwiczenie jest po prostu niezbędne dla tych, którzy siedzą przez większość dnia!

ćwiczenia porannego przebudzenia

Wykonanie tego zestawu ćwiczeń nie zajmie Ci dużo czasu, a rezultat jest tego wart! Będziesz czuć się znacznie zdrowszy, energiczny i gotowy na nowy, aktywny dzień.

Dlaczego więc nie uczynić z tych porannych ćwiczeń dobrego nawyku na dzień dobry? Do dzieła!

Jeśli podoba Ci się ten artykuł, udostępnij go znajomym!

Comments

Loading...
error: Zakaz kopiowania !!