Wykonuj ten ruch codziennie przed snem, a zobaczysz zmianę: usuwa ból pleców, modeluje brzuch i wzmacnia zdrowie!

Większość dorosłej populacji spędza dużo czasu w pozycji siedzącej. Siedzimy w pracy, w samochodzie, w domu oglądając telewizję. Niestety w skutek tego borykamy się z problemami postawy. Mięśnie pleców słabną i sztywnieją.

Występuje ból w kości krzyżowej, w ramionach, ale także w biodrach. Jest jednak jedno ćwiczenie, które może poradzić sobie z całą gamą tego rodzaju problemów zdrowotnych. Jeśli będziesz wykonywać je codziennie, najlepiej przed snem, wkrótce poczujesz się lepiej, a ból ustąpi.

To ćwiczenie polecane jest również sportowcom i każdemu, kto spędza długie godziny na nogach. Jeśli nie czujesz się komfortowo w tej pozycji i czujesz napięcie w okolicy krzyżowej, spróbuj wykonać je leżąc na macie.

Jak poprawnie wykonać ćwiczenie:  Uklęknij na kolanach i powoli usiądź na ziemi, tak aby stopy nie znajdowały się pod pośladkami, ale na linii bioder. Powoli połóż się, wydychając powietrze i podeprzyj się na łokciach. Następnie rozłóż ręce na ziemi i wyciągnij je nad głową. 

Kiedy położysz czubek głowy na ziemi, plecy będą rozciągnięte. Rozciągnij klatkę piersiową i poczuj wszystkie napięte mięśnie.

Oddychaj regularnie. Daj sobie czas na przyzwyczajenie się do tej pozycji. Oprócz doskonałego działania na mięśnie pleców i szyi, ćwiczenie to działa również skutecznie na mięśnie ud, brzucha i klatki piersiowej.

Comments

Loading...
error: Treść zabezpieczona !!