Zrównoważona dieta Japonek- pij kawę i jedz jajka. Minus 3 kg w 14 dni.

Wiele kobiet marzy o tym, aby ich sylwetka przypominała figury Japonek.

Średnia waga kobiet w Kraju Kwitnącej Wiśni nie przekracza 60 kilogramów. Poza niską wagą Japończycy są uważani za jeden z najzdrowszych narodów na świecie.

Choć Japończycy kochają dobrze zjeść, stosują oni dietę odpowiednio zrównoważoną.

W japońskim menu musi znaleźć się obowiązkowo ryż, a także mięso, warzywa oraz grzyby. Nawet w przypadku diet spożywa się trzy regularne posiłki dziennie.

Popularna japońska dieta polega na specjalnie dobranym menu, które znajdziesz poniżej.

W tym czasie organizm, który otrzymuje mniejszą ilość kalorii, zaczyna spalać nagromadzony w tkankach i mięśniach tłuszcz. Pod koniec drugiego tygodnia diety Twoja waga może pokazać nawet 8 kg mniej niż na początku. Jeśli odniesiemy to do wagi japońskich kobiet, jest to aż 15% masy przeciętnej Japonki!

Japońska dieta cud na 14 dni

Podczas trwania diety można spożywać kawę, herbatę oraz niegazowaną wodę mineralną w ilości 1,5-2 litrów na dzień. Jej fenomen polega na prawie całkowitym braku śniadania poza niektórymi dniami:

Dzień 1.

  • Śniadanie: czarna kawa bez cukru
  • Obiad: 2 jajka na twardo oraz sałatka z białej kapusty skropiona oliwą. Do picia: szklanka soku pomidorowego.
  • Kolacja: kawałek (około 150 gram) smażonej lub ugotowanej na parze ryby

Dzień 2.

  • Śniadanie: czarna kawa bez cukru
  • Obiad: smażona lub gotowana ryba z surówką warzywną (biała kapusta, pomidory, ogórek, świeże zioła)

  • Kolacja: kawałek (około 100 gram) gotowanej wołowiny. Do picia: szklanka kefiru.

Dzień 3.

  • Śniadanie: czarna kawa bez cukru z dodatkiem krakersów
  • Obiad: cukinia smażona na niewielkiej ilości oleju roślinnego lub oliwy
  • Kolacja: kawałek (około 200 gram) gotowanej wołowiny, 2 jajka, surówka z kapusty z dodatkiem oleju roślinnego

Dzień 4.

  • Obiad: 3 ugotowane marchewki, 1 jajko na twardo, plasterek żółtego sera (15 g)
  • Kolacja: świeże warzywa lub owoce

Dzień 5.

  • Śniadanie: drobno starte marchewki skropione sokiem z cytryny
  • Obiad: smażona ryba. Do picia: szklanka soku pomidorowego.
  • Kolacja: dowolne owoce

Dzień 6.

  • Obiad: gotowana pierś z kurczaka
  • Kolacja: 2 jajka na twardo z dodatkiem szklanki startej marchewki

Dzień 7.

  • Śniadanie: herbata
  • Obiad: kawałek gotowanej wołowiny (około 200 gram) z dodatkiem owoców

  • Kolacja: dowolna kolacja z poprzednich dni, poza wołowiną

Dzień 8.

  • Obiad: pierś z kurczaka w dowolnej ilości z dodatkiem surówki z marchwi lub białej kapusty
  • Kolacja: 2 jajka oraz szklanka startej marchewki

Dzień 9.

  • Śniadanie: drobno starte marchewki skropione sokiem z cytryny
  • Obiad: smażona lub gotowana na parze ryba. Do picia: szklanka soku pomidorowego.
  • Kolacja: owoce w dowolnej ilości

Dzień 10.

  • Obiad: 3 ugotowane marchewki z dodatkiem kawałka żółtego sera oraz jedno surowe jajko (bądź 5 przepiórczych)
  • Kolacja: owoce w dowolnej ilości

Dzień 11.

  • Śniadanie: kawa z dodatkiem krakersów
  • Obiad: smażone plasterki cukinii
  • Kolacja: 2 jajka na twardo, kawałek ugotowanej wołowiny (około 200 gram) surówka z białej kapusty z dodatkiem oleju roślinnego lub oliwy

Dzień 12.

  • Śniadanie: kawa z dodatkiem krakersów
  • Obiad: smażona lub ugotowana na parze ryba ze startą marchewką
  • Kolacja: gotowana wołowina (100 gram). Do picia: szklanka kefiru.

Dzień 13.

  • Obiad: 2 jajka na twardo, gotowana kapusta z dodatkiem masła. Do picia: szklanka soku pomidorowego.
  • Kolacja: smażona lub gotowana na parze ryba

Dzień 14.

  • Obiad: pieczona cukinia z dodatkiem startej marchewki
  • Kolacja: gotowana wołowina (100 gram) oraz surówka ze świeżych warzyw

Comments

Loading...
error: Treść zabezpieczona !!