Aby schudnąć, codziennie wieczorem zjadam ząbek czosnku. Na noc piję kefir. Zwiększa to odporność organizmu.

W swoim artykule z 1908 roku zatytułowanym „Kilka słów o kefirze” Mechnikow, biolog nagrodzony Nagrodą Nobla, przytoczył istotne dowody na to, że produkty mleczne mogą przedłużać życie.

Kefir nie jest lekarstwem na wszystko, ale jest niezbędny do utrzymania dobrego stanu zdrowia jelit i wszystkich innych układów organizmu.

Kefir ma wiele pożytecznych właściwości

Lactobacillus kefiri – unikalny probiotyk znajdujący się w kefirze może hamować wzrost szkodliwych bakterii, takich jak salmonella i Helicobacter pylori, które są głównymi przyczynami zapalenia błony śluzowej żołądka (i choroby wrzodowej), oraz E. coli.

Probiotyki z kefiru są szczególnie skuteczne w leczeniu i zapobieganiu biegunkom różnego pochodzenia, a także IBS.

Kefir, podobnie jak inne fermentowane produkty mleczne, zawiera mniej laktozy niż mleko pełne. Dzieje się tak dlatego, że podczas fermentacji bakterie przekształcają laktozę w kwas mlekowy. Osoby z nietolerancją laktozy, które spożywają kefir, nie doświadczają wzdęć ani innych nieprzyjemnych objawów.

Regularne spożywanie kefiru jest nie tylko korzystne dla trawienia. Jest bogaty w wapń i zawiera witaminę K2, która odpowiada za wchłanianie wapnia. W kefirze znajduje się również witamina D, magnez, fosfor i magnez. Wzmacniają one tkankę kostną.

Kefir to naturalnie fermentowany napój białkowy, który jest niskokaloryczny, ale lekkostrawny. Jest szczególnie przydatny, gdy spożywa się go wieczorem.

Kefir można pić wieczorem.

W zależności od zawartości tłuszczu w produkcie, szklanka kefiru ma 100-120 kalorii. Zawiera 3-6 g tłuszczu, 5-6,5 g białka i 8-10 g węglowodanów. Te wskaźniki gwarantują, że napój zaspokaja napady głodu.

Korzyści wynikające z picia kefiru wieczorem

  • Zaspokaja głód;
  • Stabilizuje przemianę materii;
  • Lepsze wchłanianie wapnia
  • Brak wzdęć w nocy
  • Zdrowy sen dzięki sytości
  • Silna odporność: Około 70% produkcji komórek immunomodulujących zachodzi w zdrowych jelitach.

Jak zrobić kefir na odchudzanie

Kefir należy pić w temperaturze pokojowej po wyjęciu z lodówki. Najlepiej wyjąć go wcześniej, aby napój mógł osiągnąć temperaturę pokojową. Pić małymi, powolnymi łykami. Kefir jest jednym z najszybszych i najskuteczniejszych sposobów na utratę wagi. Wynika to z niskiej zawartości kalorii oraz z faktu, że jelito wchłania substancje niezbędne do rozkładu tłuszczu.

Dodaj do napoju szczyptę cynamonu, szczyptę imbiru i łyżeczkę miodu, aby zwiększyć spalanie tłuszczu. Dodaj olej lniany (1 łyżka stołowa na 200 ml) do kefiru, aby wyeliminować zaparcia. Kefir zmieszany z płatkami owsianymi może pomóc Ci poczuć się pełniejszym. Wystarczy dodać kilka łyżek stołowych płatków owsianych do kefiru, wymieszać i odstawić na 10 minut.

Skonsultuj się z lekarzem, jeśli cierpisz na wrzody żołądka, zapalenie błony śluzowej żołądka lub nawracającą zgagę. Nie zapomnij podzielić się tym artykułem z przyjaciółmi.

Comments

Loading...