7 doskonałych ćwiczeń, które wysmuklą Twoje biodra. Nadmiar tłuszczu znika, a sylwetka stanie się wymarzona

Chcesz zrzucić kilka kilogramów z bioder i uformować seksowne krągłości? Wypróbuj te skuteczne ćwiczenia, które pomogą Ci na drodze do wymarzonej sylwetki!

Jeśli twoje biodra są jednym z twoich problematycznych obszarów, nie rozpaczaj. Ćwiczenia i odpowiednia dieta mogą ukształtować każdą sylwetkę, ale nie zapominaj, że tylko silna wola i systematyczność osiągną widoczne rezultaty. Dodatkowo musisz także dobrać odpowiednie ćwiczenia!

Wykonuj to ćwiczenie 3 razy w tygodniu przez co najmniej 21 dni. 

1. Ćwiczenie

Wykonuj to ćwiczenie przez 30 sekund, a idealnie będzie jeśli użyjesz gum fitness, które zakładasz na biodra.  Przeskakuj z jednej nogi na drugą, tak aby się krzyżowały. Zawsze dotykaj przeciwległego ramienia ręką z przodu, plecy są proste, lekko pochylone do przodu. Ciało jest jędrne, mięśnie napięte.

2. Ćwiczenie

Przysiad z kopnięciem w bok jest podobny do przysiadu klasycznego, ale po powrocie do pozycji wyjściowej kopnij jedną nogę w bok. Kop szybko, zdecydowanie, nie huśtaj się na bok. Podczas przysiadu plecy są proste, ciężar ciała przenieś na pięty, a pośladki skierowane w dół. Kolana nie mogą przekraczać lini palców u stóp. Powtarzaj przez 30 sekund.

3. Ćwiczenie

Zejdź do pozycji klęczącej na czworaka, najpierw pociągnij stopę w bok, potem do pozycji wyjściowej, a potem do tyłu. Najpierw prawą nogę a później lewą. Plecy wyprostowane, mięśnie napięte, dłonie pod ramionami, kolana ustawione pod kątem prostym. Powtarzaj przez 30 sekund z jednej i drugiej strony.

4. Ćwiczenie

Zrób klasyczną deskę i na przemian obracaj tułów raz w jedną, a potem w drugą stronę, tak aby zbliżyć się do ziemi jak najbliżej. Ręce zgięte w łokciach, plecy wyprostowane.

5. Ćwiczenie

Połóż się na boku, oprzyj się na łokciu, wyciągnij nogi i podnieś jedną nogę jak najwyżej.  Powtarzaj przez 30 sekund z jednej lub drugiej strony.

6. Ćwiczenie

Stań z szeroko rozstawionymi nogami i uginaj nogę w kolanie raz w jedną stronę, raz w drugą, naprzemian. Ciało napięte, plecy wyprostowane. Powtarzaj przez 30 sekund.

7. Ćwiczenie

Oprzyj się na łokciu w pozycji bocznej i kolanie jednej nogi i unieś drugą wyciągniętą nogę tak wysoko, jak to możliwe , drugą rękę ułóż w talii. Powtarzaj przez 30 sekund z każdej strony.

Wszystko gotowe. Pomyślnie ukończyłeś trening i teraz musisz wykonywać te ćwiczenia co najmniej 3 razy w tygodniu. Powodzenia!

22 total views, 7 views today

Comments

Loading...
error: Treść zabezpieczona !!