Koniec z bólem pleców, od razu poczujesz zmianę: 7-minutowe ćwiczenie, które porządkuje kręgi i poprawia mobilność nawet jak masz 60 lat

Jeśli często budzisz się z okropnym bólem pleców, który uniemożliwia Ci normalne poruszanie się i funkcjonowanie wciągu dnia z pewnością docenisz rady, jak szybko i skutecznie pozbyć się tego bólu.

Z doświadczenia wiem, że opieka medyczna jest krótkotrwała i bez zmiany stylu życia ból powróci. Te proste ćwiczenia nie zajmą Ci dużo czasu, ale spowodują ogromną zmianę w Twoim życiu.

Dzięki regularnym ćwiczeniom trwale złagodzisz ból pleców. Poprawią również ogólną elastyczność i gibkość ciała.

1. Rozluźnienie mięśni

Stań na podłodze ze stopami rozstawionymi na szerokość bioder, delikatnie kierując palce na boki i ugnij kolana.

Podnieś ręce i wyciągnij szyję tak wysoko, jak to możliwe. Następnie zacznij powoli pochylać się do przodu, aż ręce oprą się na podłodze.

Połóż dłonie na ziemi i rozluźnij mięśnie szyi i pleców. Pozostań w tej pozycji przez kilka sekund, a następnie unieś górną część ciała z powrotem do pozycji wyprostowanej. Powtórz ćwiczenie i wykonuj przez 30-60 sekund.
2. Przywróć elastyczność ciała

Ułóż dłonie bezpośrednio pod ramionami, a kolana pod biodrami. Plecy powinny być wyprostowane, a kolana ugięte.

Odsuń lewą nogę od ciała tak wysoko, jak to możliwe. Przywróć nogę do pierwotnej pozycji i powtórz ćwiczenie po przeciwnej stronie ciała. Wykonuj ćwiczenie przez 30-60 sekund.
3. Rozciągnij mięśnie pleców

Uklęknij i powoli pochyl górną część ciała do przodu, aż ręce dotkną podłogi. Trzymaj kolana ugięte pod kątem około 90 stopni.

Powoli opuść głowę, oprzyj podbródek o ziemię i rozluźnij mięśnie szyi. Uważaj, aby łokcie nie dotykały podłogi. Wytrzymaj w tej pozycji przez 30-60 sekund.
4. Popraw postawę

Połóż się na brzuchu z rękami ułożonymi po bokach i nogami złączonymi razem. Utrzymuj lewą rękę i nogę w tej samej pozycji, a prawą rękę przesuń powoli nad głowę i odchyl prawe kolano tak wysoko, jak to możliwe.

Przesuń prawą rękę i nogę z powrotem do ich pierwotnych pozycji, a następnie powtórz ćwiczenie po przeciwnej stronie ciała. Wykonuj ćwiczenie przez 30-60 sekund na każdą stronę.
5. Rozciągnij biodra

Usiądź na ziemi z wyprostowanymi plecami i trzymaj nogi razem wyprostowane przed sobą. Zostaw lewą stopę na podłodze i podnieś prawą stopę.

Zegnij kolano i chwyć prawą łydkę obiema rękami. Delikatnie pociągnij nogę w kierunku klatki piersiowej, aż poczujesz napinanie mięśni bioder. Przytrzymaj tę pozę przez 30-60 sekund, a następnie powtórz ćwiczenie z drugą stroną.

Wraz z ustąpieniem bólu pleców poprawia się również jakość snu. Koniecznie spróbuj, nie masz nic do stracenia!

77 total views, 11 views today

Comments

Loading...
error: Treść zabezpieczona !!