Włącz tę serię 5 ćwiczeń do swojej codziennej rutyny, a będziesz zachwycona tym, ja dobrze się czujesz

Te ćwiczenie jest bardzo skuteczne i oprócz dodawania energii pomaga również w walce z otyłością. Ćwiczenia przywracają mobilność, wzmacniają kręgosłup, mięśnie brzucha, kulszowe i wiele innych części ciała. Poza tym będziesz zaskoczony, jak poprawią Twoje ogólne samopoczucie!

Pozycja motyla

Poprawia ukrwienie okolic miednicy brzucha i pleców oraz poprawia kondycję znajdujących się tam narządów. Na przykład u mężczyzn może pomóc przy problemach z prostatą, u kobiet natomiast może pomóc złagodzić bóle menstruacyjne, a nawet może ułatwić poród u kobiet w ciąży. Ćwiczenie to poprawia otwarcie stawów biodrowych. Nie wykonuj go, jeśli masz problemy z kolanami. 

Wykonanie:

Ułóż poduszki pod plecami i kolanami. Połóż się na podłodze z wyprostowanymi plecami, rozłóż kolana, połącz stopy i staraj się przycisnąć pięty jak najbliżej siebie.

Możesz pomóc sobie rękami, oddychaj głęboko i spokojnie. Wytrzymaj w tej pozycji 30-60 sekund. Możesz stopniowo wydłużać czas ćwiczenia. Podczas podnoszenia rozluźnij mięśnie ud.

Gołąb

Ćwiczenie genialne dla osób prowadzących siedzący tryb życia.

Wykonanie:

Umieść jedną nogę z przodu, tak aby kolano było zgięte i złożone przed udem drugiej nogi. Wyciągnij do tyłu drugą nogę. Efekt odczujesz niemal natychmiast.

Podczas ćwiczeń zawsze słuchaj swojego ciała. Łagodny ból jest dobrym znakiem, ale silnego bólu nie należy lekceważyć.

Jeśli jesteś początkującym, wykonaj następujące kroki.

Połóż dłonie tak, aby znajdowały się bezpośrednio pod ramionami. Wyciągnij lewą nogę do tyłu, a prawe kolano do przodu, tak aby dotykało prawego nadgarstka. Następnie delikatnie dociśnij stopę do nadgarstka lewej ręki.

Jeśli poczujesz zbyt duże napięcie w okolicy ud, możesz pochylić się do przodu, oprzeć dłonie na ziemi z przodu i przenieść część ciężaru na przedramiona. Wytrzymaj 5-10 cykli oddechowych. 

Kobra

Pobudza pracę tarczycy, wzmacniając mięśnie brzucha, co wspomaga pracę przewodu pokarmowego.

Wykonanie:

Połóż się na macie na brzuchu i rozciągnij całe ciało w jednej linii. Napnij kolana i mięśnie ud, a także pośladki i ramiona. Następnie zrób wydech, połóż dłonie na macie, delikatnie unieś przód ciała, podciągając jednocześnie szyję i ramiona.

Przytrzymaj przez 30 sekund i powtórz 2 do 3 razy. 

Pozycja lotosu

Ćwiczenie to wspomaga mięśnie pleców, pomaga zwiększyć elastyczność mięśni nóg, poprawia trawienie i przyspiesza metabolizm tłuszczów, co jest bardzo ważne dla osób chcących schudnąć. Przy prawidłowym odżywianiu to ćwiczenie pomoże Ci szybciej schudnąć. 

Wykonanie:

Usiądź na macie, złap prawą stopę i ułóż ją na przeciwnym kolanie , to samo wykonaj z drugą stopą. Kolana i biodra powinny leżeć na podłodze, pięty powinny być skierowane w stronę pępka.

Podchodź do tego ćwiczenia powoli i stopniowo. Jeśli nie odniesiesz sukcesu od razu, próbuj ponownie każdego dnia.

Łucznik

Wzmacnia ramiona, wyszczupla talię, uelastycznia mięśnie nóg i poprawia trawienie. To ćwiczenie może skorygować łagodne deformacje stawów biodrowych, postawy ciała i pomóc spalić nadmiar tkanki tłuszczowej.

Instrukcje:

Usiądź na podłodze z wyprostowanymi nogami. Przytrzymaj palce u nóg, pociągnij lewą stopę do lewego ucha, wyciągnij łokieć do ucha, prawa stopa musi pozostać płasko na podłodze. Pozostań w tej pozycji przez 20-30 sekund.

73 total views, 1 views today

Comments

Loading...
error: Treść zabezpieczona !!