Ćwiczenie „Niewidzialne”: Prosty 6-minutowy trening według lekarza wojskowego na szybką utratę wagi!

Ćwiczenie to nazwano „niewidzialnym” i rozpowszechniło się w latach 80-tych. Jego autorem był pułkownik służby medycznej, który napisał ponad 70 prac naukowych. W tym artykule omówmy jakie są zalety tego niesamowitego ćwiczenia.

Ćwiczenie jest idealne dla osób prowadzących siedzący tryb życia. To także świetny początek dla osób z nadwagą, aby wdrążyć się do dalszej aktywności fizycznej. Nadaje się również dla osób z natury leniwych, ponieważ nie wymaga żadnego obciążenia.

Trening trwa tylko 6 minut, ale aby uzyskać jak najlepszy efekt, należy je powtarzać co godzinę.

To tylko 8 prostych ćwiczeń, które można wykonać w dowolnym miejscu siedząc, stojąc, przed telewizorem lub w pracy, nie zwracając uwagi innych.

Już po kilku dniach zobaczysz, że poczujesz wszystkie swoje nawet zapomniane mięśnie, jakbyś ćwiczył w centrum fitness.

1. Podnieś piętę

Możesz wykonać to ćwiczenie w dowolnym miejscu siedząc lub stojąc. Powtórz 40 razy.

2. Podnieś palce

Pięty mocno dociśnięte do podłogi, podnosisz tylko palce stóp. Powtórz 40 razy.

3. Wycofanie mięśni kulszowych

Napnij mięśnie kulszowe tak mocno, jak możesz, przytrzymaj, a następnie rozluźnij. Powtórz 50 razy.

4. Napnij mięśnie brzucha

Zrób wdech przez nos, wydech przez usta, a podczas wydechu napnij mięśnie brzucha. Powtórz 20 razy.

5. Ściśnij łopatki

Wyprostuj plecy, wyciągnij ramiona w tył i ściągnij łopatki do siebie. Powtórz 20 razy.

6. Zaciśnij pięści

Zaciśnij pięści tak mocno, jak potrafisz, a następnie rozluźnij. Powtórz 50 razy.

7. Odwróć głowę

Powolnym tempem, bardzo płynnie, obracaj głowę o 90 stopni w prawo iw lewo.

Wykonaj te ćwiczenie 20 razy. To jedyne ćwiczenie widoczne dla otoczenia. Nikt nawet nie zauważy pozostałych.

8. Rozciągnij podbródek

Pociągnij brodę do przodu, możesz trzymać usta otwarte lub zamknięte, a następnie zakryj dolną wargę górną. Pomaga doskonale pozbyć się podwójnego podbródka.

Zalety “niewidzialnego ćwiczenia”:

  • przyczynia się do treningu wszystkich grup mięśni
  • aktywuje pracę narządów wewnętrznych
  • pobudza procesy krążenia
  • eliminuje przeciążenie limfy
  • przyspiesza metabolizm
  • zwiększa spalanie tłuszczu

Ćwiczenia są proste i efektywne. Po kilku dniach będziesz je wykonywać automatycznie w dowolnym miejscu, nawet bez instrukcji.

6 total views, 1 views today

Comments

Loading...
error: Treść zabezpieczona !!